Author Topic: hoi ik ben Marissa :)  (Read 259 times)

27 January 2012, 20:21:30
Reply #20
  • Meisje
  • MTF
  • Hoi ik ben Marissa :)
Dank je wel Marlies 2 :D
27 January 2012, 22:49:51
Reply #21
  • Mystery girl
  • Transgender
Supertof dat je cosplay hebt gefotografeerd :D Ik heb weleens fotoshoots gedaan voor mensen, dat is altijd leuk :) beetje het model uithangen :P Zelf koop ik het meeste van mijn kostuums gewoon online, ik vind dat toch ietsje makkelijker.
Ja dat is wel waar. Ben alleen nogal perfectionistisch, en de betaalbare (dus geen handwerk op maat voor honderden Euro's voor een simpel kostuumpje) zijn vaak allesbehalve accuraat. Niet alleen missen ze details, maar vaak klopt er een hoop gewoon al niet. Dingen verkeerd geplaatst, kleuren niet goed, en ga zo maar door.

Ja het was heel leuk om het te fotograferen, maar ik zou het dolgraag zelf ook eens doen. Ben er alleen nog niet uit wie precies, moet wel een character zijn die goed bij mijn persoonlijkheid aansluit vind ik zelf.
Ga jij ook naar evenementen? Ik niet zoveel, maar ben doorgaans wel elk jaar op FACTS in Gent (B) te vinden ;)
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
28 January 2012, 01:01:51
Reply #22
  • Meisje
  • MTF
Ik ga naar heel veel evenement, binnenkort Tsunacon :) . Dat wordt gewoon in mijn nieuwe jurk, een mooi excuus om  die eens te dragen in het openbaar :D

Verder.. Animecon, Abunai, Nishicon, Yaycon, ik ben er allemaal geweest :P FACTS is in Belgie, daar kom ik nooit...
28 January 2012, 12:26:03
Reply #23
  • Forumbeheerder
  • MTF
  • Free hugs!
Hey Sasha :)

Ik vind de software van imageboards veel fijner en overzichtelijker werken, misschien idd een leuk idee om het als toevoeging op het forum te doen :) Ik heb zelf een tg-imageboard gemaakt (waar nooooooooit iemand komt), als je een keertje wilt kijken kan ik de link wel sturen.

Stuur maar door hoor, misschien kunnen we het koppelen? hoor het graag!
Man stands in his own shadow and wonders why it's dark. - Zen proverb.
28 January 2012, 15:16:19
Reply #24
  • Meisje
  • MTF
Ik heb je een PM gestuurd :)